Löysin tällaisen jutun Nyt loppu kerruu! -nimisestä blogista. Nämä ovat minusta hauskoja ja mielenkiintosia. Tahtoisin tehdä itsekin tällaisia, ja täyttää niitä. Ongelmana on että skanneri teki tenänsä, ja vaikka mies ei antanut minun näyttää sille pajavasaraa ja ajaa autolla sen yli useamman kerran, ampua sitä haulikolla ja tiputtaa pisan tornista kelan tädin niskaan (ei kaikki Kelan tädit ole kamalia. Vain Joensuun keskustassa ja yliopistolla olevat.) ... nyt unohdin kokonaisuuden, pointti oli että mies haluaa korjata ja kattella sitä. Joskus. Nyt meillä on flunssaa takana ja mies nappasi seuraavaksi poskiontelon tulehduksen joka ei näytä hellittämisen merkkejä mutta tahtoisi kyllä hiipiä minunkin kimppuuni. Ehkä kaiken tämän jälkeen. Mutta... se meinaa että joudun piirtämään photarilla. And I seriously, absolutely, completely, uterly SUCK at it. Mutta tehän tätä blogia (toivottavasti) luette, joten tervetuloa myötähäpeän maailmaan!

Tässä ovat otsikot, jokaisesta yritän piirtää jotain...


1. Tätä mieltä olen talvesta..
 
2. Viimeisin ruoka jonka söin..
 
3. Voisin luopua (3 asiaa)..
 
4. Kaikkien aikojen turhin ostokseni..
 
5. Laukussani on..
 
6. Haluaisin olla poika koska..
 
7. Tyypillisin asuni tällä hetkellä on..
 
8. Kolme viimeisintä ostostani..
 
9. Olen riippuvainen..
 
10. Tyylini kuvailtuna kolmella kuvalla..
 
11. Kolme parasta kohtaa kodissani..
 
12. Olen luonteeltani..
 
13. Parhaat hetket koen..
 
14. Tällä hetkellä odotan..
 
15. Kengät joista en luovu..
 
16. Parhainta ja hirveintä tyttönä olemisessa on..
 
17. Tänään olen..  
 
18. Hiukseni ovat..
 
19. Pidän blogia, koska..
 
 
20. Toivon..

 

Aloittakaamme.